donderdag 21 augustus 2014

Zelfstandig op weg naar....?

Het boek van Kelly is uit....en nu...? Ik struin internet af, op zoek naar inspiratie en goede ideeën. Op zoek naar stijlen; wat past bij mij?! Al doende merk ik wel dat het kopiëren van een stijl niet bevredigend is. Ik ben helemaal weg van het werk van Kelly Rae Roberts, ik kan er uren naar kijken en zou mijn hele kamer er vol mee hangen. Maar als ik zelf aan het werk ben, wil ik toch een 'Gera' zien en geen 'Kelly'. Haar stijl past wel bij mij, maar ik wil bijvoorbeeld de gezichten van de figuren toch véél realistischer hebben. Dat zie je ook terug; de achtergronden en de letters zijn losjes en 'rommelig', maar het gezicht is relatief veel verfijnder (hoewel niet realistisch, maar dat hoeft voor mij ook niet). Kortom; je stijl ontwikkel je toch uiteindelijk helemaal zelf...het moet alleen nog vorm krijgen en eenduidig worden. Nu probeer ik nog van alles, later zal ik meer en meer mijn eigen ding gaan doen en ontwikkelen tot een echte eigen stijl.

Zo ben ik de laatste tijd, voor en na onze vakantie, bezig geweest met het onderstaande werk.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! Ik ben er zelf erg content mee.

Free Your Soul

Jammer genoeg kan ik komende zaterdag niet op Midzomer Fair van Froukje komen staan...het is nog vakantietijd bij de post en ik moet komen werken. Maar niet getreurd! Ik ga zeker een keer mijn werk uitstallen (en verkopen hoop ik)...kan ik nu nog mooi werken aan mijn collectie en reproducties daarvan! Tot gauw...

Liefs,
Gera.

1 opmerking:

  1. Mooi gera, het gezicht vind ik erg sprekend.
    je bent altijd welkom op een van mijn evenementen

    BeantwoordenVerwijderen